Re: Co będzie lepsze Win2000 czy XP?

Autor: chairon <chairon_at_interia.SKASUJ-TO.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 22:30:52 MET

X X <wklej@tamto.pl> napisał(a):

> Nie namawiam czy zmuszam do 2k3
> jedynie chciałem zakomunikować to, że jak czegoś nie ma na pudełku nie
> znaczy że nie będzie działać :)

Są również tacy co twierdzą, że Skype im działa na Win 98. Cóż... sam tam do
niedawna twierdziłem, bo istotnie działał wyśmienicie, ale jak wspominałem
powyżej jedna konkretna wersja, która przestała działać, a nowsze nie bardzo
się sprawują. To samo dotyczy Skype, wprawdzie nie twierdzą, że na Win98 nie
będzie działał tylko polecają konkretnie W2k lub XP. Niektórym działa, mnie
w tej chwili już nie. Podejrzewam problemy po stronie sieci, ale chcę
zainstalować dokładnie coś co polecają i wtedy się przekonać. Przynajmniej
będę miał jakiś obraz, a z drugiej strony chcę wybrać najmniejsze zło. Jak
pokazują kolejne wypowiedzi nie ma zgody co do kwestii, który system lepiej
zainstalować. Jedni wolą to inni tamto... ehh

--
chairon