Re: Pamiec do Dell Latitude C610

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 22:25:54 MET

Proces Mikolaj Tutak <mtutak[at]nixz[dot]net@remove.this> zwrócił błąd:
> Czy ktos moze wie czy zwykła pamieć SODIM DRAM 133MHz bedzie działała w
> notebooku Dell Latitude C610?
> Mam na oku Kingstona:
> KVR133X64SC3L/256 (SO-DIMM 256 MB PC-133)
> tylko nie chce go kupowac i potem zwracac, z kolei Kingston upiera sie ze do
> tego komputera potrzebna jest pamiec dedykowana (?!).

Kingston może mieć rację, gdyż organizacja pamięci jest inna w tym co
chcesz kupić i w dedykowanej do notebooka. Inna sprawa, że Kingston
skłąda pamięć też dla Della, i ich "dedykowane" moduły są dość drogie.
Możesz kupić odpowiednik tego dla Della innego producenta, np. Samsung
robi bardzo dobre. To też zwykłe pamięci, tylko inaczej zorganizowane
(mają osiem chipów a nie szesnaście jak większość, czyli mają mieć 8
chips 16Mx16, 144piny, PC133). Z drugiej strony wiem na pewno, że pamięć
o takiej organizacji jak tego Kingstona działa w Dellach, które mają
pamięć wymienną z Twoim. Tyle, że timingi nominalne ma lepsze.

--
Saiko Kila
Unregistered Windows User #7.29581131e8