Re: Pentagram QC-80CU a MSI KT6

Autor: Mariusz <mk_NOSPAM_at_popnet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 22:05:23 MET

> Czytam, czytam, i nie wiem co o tym myśleć... Ponoć Pentagramy takie dobre
> są... A tu dupa.

hmmm, właśnie jestem w domku. Robie prostą rzecz - instalacja photoshopa cs,
mam uruchomiony tuner tv, karta grafiki chłodna bo nic na nej nie robiłem a
proc od razu skoczył do 57 stopni (2100 rpm) i to ma być extra chłodzenie?
Ale dam mu ostatnią szansę i jutro/pojutrze pwoalczę z ponownym montażem,
nakładaniem pasty itp itd. A jak nie to go chyba oddam bo na sranie za
przeproszeniem mi wiatrak który w trybie akceptowalnym nie jest w stanie
zapewnić niskiej temperatury chłodzenia a w trybie głośnym hałasuje jak
każdy ;( I wcale nie zapewnia 45 sotopni ;) A max 56 o których mówił facet z
serwisu to mi się wydaje być marzeniem a nie prawdą dla QC80 Cu.

--
[ Mariusz: Asus P4PE P4 3GHz 512/800HT 512 DDR400 NEC E700 Asus GF4Ti4200 ]
[ 128 MB AGPx8 Zalman ZM80D HP WinFast TV 2000 Exp. Zoltrix Cobra Hitachi ]