Re: Problam z wysylaniem SMS z GG

Autor: Adam <mileccy_at_neostrada.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:52:43 MET

> Prosze o pomoc - jest problem z wysylaniem sms-ow na tel GSM z popularnego
> GG.
> Przyznam szczerze ze 1-wszy raz sie z takim dzialaniem GG spotykam stad
moja
> prosba o pomoc.
> W roznych porach dnia - problem z polaczeniem z branka sms.
> Co zrobic by ten stan rzeczy sie zminil.
> Przy polaczeniach modemowych i stalym laczu typu SDI badz Neostrada -
temat
> sie nie pojawial.
> Obecnie kompa mam przylaczonego za pomoca TV-kablowki
> [...]

 Tez mialem na poczatu uzytkowania problemy z bramka ale nagle sie
poprawilo. Wydaje mi sie ze dzieje sie to z przyczyn niezaleznych od nas. Na
stronie gadu-gadu jest napisane ze sa problemy z programem pod Windows Xp i
najprawdopodobnie masz ten system. Sprawdz czy na innym koncie tez tak jest
bo u mnie np z jednego moge a zdrugiege nigdy sie nie laczy :)