Re: co myslicie o myszkach Labtec ???

Autor: Bob <bogdansz.usuntoboniedojdzie_at_silesianet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 21:31:08 MET

BAH wrote:

> Ja wydałem pół roku temu130 zł za A4 Office 8K
> (wtym 4x1400NiMH, przejściówka USB/PS2)
> i nie mam powodów do narzekań.
> Wcześniej miałem RF-323 i też jest OK do dziś.
> Widać mam zupełnie inne doświadczenia z myszami A4.
> Fakt nie kupuję najtańszych modeli.
>
> BAH

Potwierdzam, też mam 8K, a wcześniej miałem inną radiowa optyczną
A4Tech. W pracy miałem do czynienia z wieloma także tymi tańszymi
modelami, i wszystkie okazywały sie bardzo przyzwoite, niezawodne
iwogóle git. Mam też klawiaturę A4Techa i także nie narzekam.
Od dłuższego czasu kupuję A4Techy i jeszcze nie maałem żadnych
problemów, wręcz przeciwnie zawsze byłem zadowolony. Bardzo dobry moim
zdaniem stosunek jakoci do ceny tych produktów. Logitech ma co prawda w
poównywalnych klasach najczęściej nieco lepsze materiały i jest troszkę
ergonomiczniejszy, ale skala tych różnic nie uzasadnia IMHO tak wysokich
cen. I nie mam tu na myśli topowych modeli Logitecha, bo te są naprawdę
bezkonkurencyjne. Zresztą Logitech ostatnio troszkę osiadł na laurach i
wypuszcza też takie troszkę badziewne modele, co prawda tańsze, ale tak
naprawdę niewiele różniące się od tych mediatechów, labteców i innych
które także IMHO próbuja dojść do najlepszych i zdarzają się bardzo
fajne, a niedrogie modele.

Pozdrowienia
Bogdan