Re: Radeon 9550 - jak zmieniac wyjscie TV/Monitor/TV+Monitor

Autor: klimecki <dziedzwiedz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 19:16:19 MET

> Problem w tym, ze po prostu po podlaczeniu TV karta nie rozpoznaje
> tego chyba i w "ekrany" TV caly czas jest wyszarzony :(
no u mnie (radek 7000 made by ati) tez jest poczatkowo wyszarzony, ale po
kliknieciu takiego szarego przycisku przy rysunku telewizora -tv sie
pojawia(polaczony przez s-video, przez chinch analogicznie). Nie mam przy
tym zadnych problemow z uzyskaniem obrazu tu i tu (i to zdaje sie ze z
roznymi odswiezaniami -tzn moniek jak zwykle pracuje na 85Hz, tv na znacznie
mniejszej czestosci. Nie ma jakis tam kompromisow (jak w nvidii ze przy
podlaczeniu tv obraz na monitorze bedzie o obnizonym odswiezaniu lub wcale).
pozdrawiam
kp