Re: Modecom 300GT i 9 dyskow :-)

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 18:19:35 MET

*Kylo* napisał:

> Mój Modecom 300GT ciągnie: [...]
> Napięcia prawie idealne.

Też ładnie, ale IMO twój zestaw to pierdnięcie w porównaniu do tego
co zrobił GLide :) Fakt, że u ciebie siedzi potężny procek i karta
graficzna, ale w trakcie startu komputera one raczej nie zużywają
zbyt wiele mocy. A odpalenie 9 dysków na 300GT to jak na mój gust
niesamowity wyczyn. Start tylu silników potrafi rozłożyć na łopatki
nawet bardzo potężny zasilacz. U mnie na Chieftecu 420W podczas
odpalania 8 dysków z zasilacza dochodzą odgłosy strzelaniny
przypominające wybuch całej taśmy kapiszonów :)

--
     \^^^^/             Pozdrawiam, Sniper              \^^^^/
    ((.)(.))      Po przeczytaniu spal ten list!        (@  @)