Re: POMOCY! Przywracanie danych.

Autor: Marek 'marcus075' Karweta <ROT13_xnejrgn_at_vagrevn.cy>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 17:38:18 MET

Było piękne lato! Niestety... padający dnia Wed, 10 Nov 2004 15:51:27 +0100
deszcz tak znudził paulinio <coolerix.wytnijto@o2.pl>, że napisał-a na
pl.comp.pecet co następuje:

> Przywrociłem obraz dysku po fatalnym działaniu win95. Do momentu
> przytwrócenia nieswiadomy byłem utraty danych... (człowiek na błędach się
> uczy) Czy jest jakiś sposób na odtworzenie danych sprzed przywrócenia obrazu
> dysku?

Nic na tym hdd nie zapisuj, może coś Ci się uda odzyskać, ale nie dam
głowy. Spróbuj w archiwum pogrzebać w kierunku programów do odzyskiwania
danych.

--
Pozdrawiam, chwilowo na Windowsie...;-) marcus075
GG:3585538 | JID: m_karweta@jabber.autocom.pl