Re: S/PDIF out - czy zawsze jest tam dźwięk?

Autor: <topjes_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 16:35:53 MET

> tylko wtedy jak ustawisz odpowiednio wyjscie audio na spdif to będzie
> zawsze dzwięk niezależnie od typu - od tego właśnie nforce2 ma koder DD.

Aha, czyli dowolny dźwięk stero (mp3, z różnych avików, midi, itp itd) koduje
w locie do np DD 2.0? Czy to zawsze jest DD 5.1 - z tym, że tylko na dwóch
kanałach jest jakis sygnał.

I jeszcze jedno - to ustawienie wyjścia audio na spdif to skomplikowana
sprawa? Co muszę zrobić oprócz podłączenia śledzia z kabelkiem? Nie mam w tej
chwili tego kompa przy sobie a chciałbym się upewnić, że tak się da :)

pzdr
topjes