Re: Piszczy mi płyta główna pod Windą - dlaczego?

Autor: <topjes_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 16:00:38 MET

> Kilka razy ludzie na grupach sprzetowych pisali o wystrzeleniu wezy
> z zestawow CPC. Oczywiscie procentowo na pewno jest to niewielki udzial,
> ale mi wystarczy do zniechecenia sie.

No to mnie zmartwiłeś trochę... Sam ostatnio zaczynam dostrzegać sporo wad
niestety tego systemu. Przepływomierz piszczy przy obracaniu gdy leży poziomo,
sama chłodnica raczej za mała na taki zestaw. Pompki miały być niesłyszalne -
a niestety cichutko bo cichutko ale buczą. Rurki się za łatwo zaginają, do
tego są potrzebne zdecydowanie sztywniejsze rurki, te są za miękkie.

> A chyba ze tak, ale jako centrum multimedialne w pokoju dziennym
> chyba lepiej spisuje sie specjalizowane, ciche barebone.

Co to jest specjalizowane, ciche barebone i ile kosztuje?

> Do czasu.

Jeszcze długo w tym kraju niestety...

> Rzecz w tym ze magistrala miedzymostkowa hypertransport jest
> calkowicie niezalezna od taktowania PCI oraz AGP oraz AFAIK od samej FSB,
> niezaleznie od taktowania tej ostatniej.

Zaraz, zaraz. Ale czy AGP nie kontaktuje się z CPU? Czy PCI nie kontaktuje się
z CPU? No to jeśli coś jest asynchroniczne to jest asynchroniczne chyba. I nie
ma takiego cudu, żeby nie trzeba było czekać do najbliższego taktu?

> Sporo. Jak dla mnie stanowczo za duzo do pracy przez dluzszy czas.
> A okres upalow mamy za soba.

Temperatura w moim mieszkaniu przez rok nie zmienia się - cegła + parter +
piwnica pod spodem :)))

> A co na to odczyt temp. przez SMART?

A jak to sprawdzić? Sandrą? HD Tachem?

pzdr