Re: Jaki procesor do przetwarzania dzwieku??

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 15:12:56 MET

Dnia 10 Nov 2004 05:08:04 -0800, eclipt w pełni przekonany(a) na
klawiaturce wystukał(a):

> Dokladnie to mam karte dzw.Terratec Phase 22
> i chodzi mi dokladnie oto czy lepiej Pentium czy moze Athlon

Zaden z podanych przez ciebie
najlepiej jak to bedzie
Duron albo Celeron, albo jeszcze lepiej Thoroughbred lub Northwood

Wybacz Eclipt ale nie mogłem się powstrzymać. Chłopie - jak nie napiszesz o
co Ci dokładnie chodzi to będziemy tylko zlewać, a nie konkretnie
odpowiadać. A nawet jak napiszesz konkretnie to i tak zdania będą
podzielone, bo nie ma odpowiedzi na pytanie co jest lepsze: AMD czy Intel.
Jakby którykolwiek był zdecydowanie lepszy od drugiego to tego drugiego już
by nie było. A tak idą ze sobą łeb w łeb od ładnych kilku lat (no może z
małymi przerwami :-) ).

--
[ Marco ]
AthloN 2400+, Gigabyte GA-7DXE,  512 MB RAM, HDD 160 GB