Re: Abit BX133 / kondensatory?

Autor: Mumin* <gosmo67_at_pocztaWYTNIJ.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 14:20:31 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cmq60p$2n5$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Ten problem dotyczył chyba tylko dwóch modeli, właśnie BX133 i BE6-II a
> reszta była już ok. Zreszta obie płyty wyżyłowane, zwłaszcza BX133 jak
> sama nazwa mówi.

Ne pamiętam płyty ale była na chipsecie 815EP, z trzech zakupionych na dwóch
trzeba było wymienić kondensatory po niecałych dwóch latach. Na szczęście
nic nie kosztowało, bo znajomi elektronicy wymienili. A problem zaczął się
od pojawiania komunikatu BIOSu "CPU is not workable", a wyglądało to
przerażająco bo użyte procki nie należały do najtańszych.

--
Pozdrawiam, Mumin