Re: Canon i560 vs canon ip3000 (moze inne?:)

Autor: Marcin Milewski <_at_gazeta.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 14:06:31 MET

--
Marcin Milewski
"Nie ma ludzi normalnych... sa tylko nieprzebadani"
siedemdziesiatosiem -> 78
Użytkownik "bikej" <bikej@poczta.fm> napisał w wiadomości
> Co wybrac?? Archiwum grupy przejrzalem, ale na temat tej drugiej drukarki
> nie znalazlem prawie nic.
> Prosze o opinie uzytkownikow.
> Czy do ip3000 tez sa tanie zamienniki atramentow? Ktora z nich drukuje
> ladniejsze fotografie?
nie uzywalem ani jednej ani drugiej
> Wczesniej zastanawialem sie jeszcze nad:
> HP 7450, 7660, 5740
> Epson c84/86
posiadamy w firmie 7660.. bardzo fajna drukareczka
> ale CHYBA je odrzucilem.
>
> Glownie bede drukowal tekst i grafike, i czasem fotki.
>
> Moja obecna drukarka to leciwy Epson Stylus Color 400, w ktorej padla (w
> koncu) glowica.
osobiscie uzywam epson stylus photo r200 i jak na 3 dzien to zakup sobie
chwale... nie powiem nic o zamiennikach bo sadze ze jesli drukuje sie
zdjecia to nawet nie biore tego pod uwage...
jak wydrukowalem probnie zdjecia na papierze epsona ( dostaniesz raptem 3
sztuki 10x15) to mi szczena opadla... do tego dochodzi mozliwosc druki na
plytach CD.. mala rzecz a jak cieszy :D
nie wiem jak poprzednie epsony (to moj pierwszy zakup produktu tej firmy)
ale masz tutaj 6 kolorow..kazdy w osobnym pojemniku... sadze ze to zaleta..
jednak koszt jednego = 70 zl moze odstraszac...
pozdrawiam