Re: Jaki naped DVD ?

Autor: <lev_at_k>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 12:01:57 MET

Jawi wrote:

> niestety jak wspomaniałem ta tandetna na maksa mechanika,
> luzy, niedokladność i nie dopasowanie przekladni i sanek od tacki to
> szczyt tandeciarstwa, tacki chodzą jak stare maszyny do szycia z
> łucznika:)

podobno ma to rowniez odzwierciedlenie w duzej ilosci egzemplarzy
wracajacych na serwis/wymienianych - tak twierdzi znajomy pracujacy w
pewnej sieci sklepow ze sprzetem.

> ale co do samsunga to mam również jak
> najgorsze zdanie jeśli chodzi o ten segment ich wyrobów

nie tylko ty ;-)

> moim zdaniem
> niemcy za wyjątkiem samochodów nic nie robią dobrze, kupiłem kiedyś
> stacjinarny odtwarzacz DVD Grundiga i pozbylem się szybko jak mogłem,

niemcy juz niczego nie robia naprawde dobrze - za to wszystko robia w bylej
NRD. co do grundiga - hmm.. no comments. nawet w latach '80 to nie byl
topowy sprzet..

> pozdrawiam
> Jawi

pozdrawiam