Re: Czy warto kupić filtr na monitor ?

Autor: necik <kontakt_tylko_przez_GG_4014480_at_bez_spamu.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 11:11:11 MET

Dodam jeszcze że mój monitor to Samsung SyncMaster 753DF
Częstotliwość odświeżania 85 Hz , zgodny z TCO 99
Jak widać ma już troche latek, a problem jest taki że jak siedze jakieś
2 godzinki przy komputerze to dosłownie "leje się" pot na tworzy.
Przed chwila dzwoniłem po sklepach komputerowych, dowiedziałem się że
taki filtr na monitor kosztuje 30 - 600 zł. Dopry Polaroid kosztuje 200 zł.
Czy taki filtr pochłonie trochę tego nieszczęsnego promieniowania?
Czy warto wydać te 200 zł. na taki filtr czy może lepiej dołozyc jeszcze
kilka PLN i kupić nowy monitor?
Z góry bardzo dziekuje za pomoc.

--
Pozdrawiam