Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gor?co! ;-(

Autor: Cubol <cubol_at__nospam.poczta.onet.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 10:20:08 MET

Użytkownik "Mariusz" <mkwytnijto@popnet.pl> napisał w wiadomości
news:cmsj7h$nel$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Uf ledow przeczytałem Twój tekst a raczej odszyfrowałem - chyba trzeba
> dopracować polskie znakczki ;-)
> Ale optymizmem to mnie nie natchnąłeś. Ale ja z pewnością sprawy nie
> zostawię w rodzaju "trudno, straciłem 108 zł", jeśli faktycznie nie uda mi
> się osiagnąć przyzwoitych temp będę się domagał zwrotu kasy lub wymiany na
> model QC100 lub QC120 - o ile dadzą radę ;-)
> Wysłałem juz emaila do serwisu i facet odpisał aby powtórzyć montaż, no to
> powtórzę i zobaczymy. Za ponad 62 stopnie nia zapłacę 108 zł na pewno nie!
> za wyjca 3000 obrotów także z pewnością nie ;-)

Jak będziesz przykręcał to na zewnętrzne otwory... bo są dwa... podobno to
tez ma znaczenie.
Ja za swojego (nowego) zapłaciłem 82 zł (sklepowa cena 99) więc za bardzo
nie marudzę.... ale na początku też byłem troszkę zawiedziony...
Ale w jednym się nie zgodzę... nawet na 3600 rpm pentagram nie jest nawet w
połowie tak głośny jak BOX'owa suszarka intela ;)

Pozdr

Cubol