Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gorąco! ;-(

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 09:33:33 MET

On Wed, 10 Nov 2004 08:58:02 +0100, Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> wrote:

> No wczoraj zdecydowałem się na ten drastyczny krok i zwiekszyłem obroty
> do 2100 Ale to już słychać na zewnątrz obudowy niestety. Ale co, jaki
> efekt? Włączyłem Aidę, UT i Cinebench i po chwili miałęm swoje 62
> stopnie ;-( A wydaje mi się, że jakbvy zapuścić prawdziwy rendering i
> proc non stop na 100% to by poszedł wyżej bo 62 było dosłownie po 5-7
> minutkach. Jak nie uda się go puścić na 1600-1800 i temp do 60 to będę
> go reklamował i żądał wymiany na QC100 lub QC120
> bo zostałem oszukany

Powiem szczerze - jestem zdziwiony ze tak to dziala - nie dziala :) - u
Ciebie. Btw czym sie roznu QC120 od tego mojego QC80? Po zdjeciach,
zauwazylem tylko tyle, ze ma pofalowane zeberka;). Jak rozumiem, jest
jeszcze wieksza srednica wiatraka. Ale 120mm?

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl