Re: Uszkodzony dysk

Autor: Janusz <jb23_at_alpha.net.pl.nospam.pl>
Data: Wed 10 Nov 2004 - 08:03:29 MET

On Tue, 9 Nov 2004 19:05:59 +0100, Adi wrote:
> Po włączeniu kompa coś w dysku zaczeło terkotać (regularnie około co 1 sek).
> dysk niedziała :( .niewiem co zrobic, czy da się go jakoś naprawic samemu???
> czy wogule da sie go naprawić i ile to by mogło kosztowac???

Moze to glupie, ale... podlacz go na luznej tasmie i w czasie pracy
obracaj, moze zaskoczy:)
Ja mam dysk, ktory padl jakies 3 lata temu, a ostatnio przypadkiem...
zauwazylem, ze jak sie go ustawi DO GORY NOGAMI, to przestaje terkotac
i zaczyna dzialac normalnie :D
Oczywiscie, jakby zadzialalo, to szybko zrob backup a dysk powies na
scianie jako ozdobe :D

Pozdrawiam,
Janusz