Re: Kupiłem lcd Philips 170B5 - i to chyba był błąd :(

Autor: .Peeter <peeter993_at_nospam.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 23:04:52 MET

*KtośTam* wrote:
> Dzis podlacze monitor przez DVI i zobacze co to zmieni.

Ja miałem poważne zmieszanie po podłączeniu LCD Sony (podobnie jak
Philips opartego o TN), przeszkadzała mi charakterystyka kątów
widzenia w pionie. Ale przywykłem i już nie chcę z powrotem CRT.

A co do DVI... próbowałem swój monitor podłączać przez D-Sub dla
testu i na moim 9500Pro było po prostu tragicznie. Doszedłem
do wniosku, że chyba mam uszkodzone wyjście D-Sub na karcie,
poprzednio miałem niezbyt dobry (jak dla mnie...) CRT podłączony
przez przejściówkę DVI -> D-Sub. Spróbuj na DVI, oby pomogło.

Pobaw się jeszcze czcionkami ClearType. To mocno zwiększa
czytelność tekstu na LCD. Defaultowo pewnie nie będzie zbyt
ładnie, ale spróbuj tego, to działa:
http://www.microsoft.com/typography/cleartype/tuner/1.htm

--
Pozdrawiam