Gigabyte R9550 i pamięci Twinmos Vs Kingmax [proszę szybko]

Autor: Kudłaty <PreczZeSpamem_mattiz_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 21:28:53 MET

Witam!

Jutro idę po zakupy i chciałbym się dowiedzieć czy może jednak coś zmienić:
1. Grafika, tu raczej małe możliwości finansowe, a powyższa karta kosztuje
255pln (128MB i 128 bit). Czy na tej karcie będę mógł na jednym monitorze
otworzyć dokumentację, a na drugim kompilator? To dla mnie najważniejsza
właściwość karty.
Poza tym karta będzie wykorzystywana czasami do M$FS i żadnych innych gier
nie przewiduję.

2. Pamięć DDR 2x256MB. Twinmos ma CL2,5 a Kingmax CL3, czy poza lepszym
samopoczuciem i możliwością dodania do sygnaturki CL2,5 da mi to jeszcze
jakieś korzyści? Czytałem w archiwum, że Twinmos się jakoś spsół ostatnio, a
może to tylko chodzi o kości elixira - jak sprawdzić jakie są kości na
pamięciach, po prostu przeczytać, czy jakiś kod jest?

Całość będzie na płycie GA-7VT880L z Bartonem 2500+.

--
M[at]eusz.vm.pl      [WRO]
GG# 551221