RAID - POMOCY !!!

Autor: darek_w <darek_w_at_op.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 20:42:37 MET

Witam
Kupilem kontroler RAID UDMA/133 na PCI (nie pamietam nazwy a nie mam
go przy sobie). I mam problem. Podpinam 2 dyski Seageta 160GB, karta
je ladnie wykrywa i wszystko jest git do momentu zainstalowania
systemu W98. Zamiast jednego dysku widze dwa- C i D. Dysk D jest co
prawda kopia dysku C. No ale dalej kicha.Raid od tego momentu traci
swa funkcjonalnosc. Wszystko zaczyna dzialac tak jakbym mial osobne
dyski. W instrukcji obslugi pisze iz moge ustawic odpowiedni Raid
(zale?y mi na 1) po wejsciu do biosu karty. Przy starcie kompa, po
wykryciu kontrolera mam wcisnac F3. No niestety, nie wchodzi do biosu
(probowalem tez rozne inne klawisze funkcyjne oraz znane kombinacje).
Oddalem karte sprzedawcy, dal mi nowa-taki sam model bo innych nie ma
i jest dokladnie to samo. Pytanie: Czy ktos spotkal sie juz ztakim
problemem ? Co moze byc przyczyna ? Aha probowalem to na 3 kompach z
czego 1 po wlozeniu kontrolera wieszal sie w momencie jego wykrycia.
pozdrawiam
Darek