Re: ---------- Dysk ATA , SERIAL ATA i Kontroler ----------

Autor: Paweł Chrobak <beefens-antyspam-_at_o2.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 20:19:41 MET

> Ja bym kupił (i niedawno kupiłem) dysk ATA. I to nawet ATA-100
> kupiłem, bo Western Digitala.

Oj ludzie ludzie, przecież pisze chłop jak tylko może wyraźnie ,że zależymu
na interfejsie SATA,
czemu ? nie wiem , jak zależy to znaczy ,że ma jakiś powód.

Tak możesz, modłączyć SATA, ale musisz kupić kartę na PCI z interfejsem
SATA.
To jest zwykły kontroler SATA na karcie PCI umieszczony.

Pamiętasz jak kiedyś CD-ROMy byly podłączne do kart dźwiękowych, potraktuj
to tak samo.
Oczywiście ATA na płycie głównej bedziesz mógł nadal używać.

pozdrawiam