Re: Abit NF7-S2G i mnoznik procesora

Autor: Exar <no_at_spam.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 19:14:45 MET

Użytkownik "Bartosz Śmigaj" <smigaj@post.pl> napisał w wiadomości
news:opsg7k5ayvltw15w@bhaarthpc...

> Obawiam sie, ze jesli procesor nie ma odblokowanego mnoznika, to nic nie
> poradzisz.
**
Mylisz sie - w tym caly dowcip!!!
Procesor ma mnoznik odblokowany (Barton Mobile 2500+ )!
Niestety - plyta widzi go jako 6xFSB, wiec aktualnie pracuje sobie grzecznie
jako Barton 1200MHz

Sprzet nie jest moj, natomiast musze pomyslec jak go 'naprawic' :)
Moglbym podzialac z mostkami, choc cpu na gwarnacji. No i chyba bylby to
pierwszy przypadek, w ktorym z Bartona Mobile bedzie ktos robil zwyklego ze
sztywnym mnoznikiem haha :)

Ogolnie to moje pierwsze wrazenie odnosnie NF7-S2G jest raczej malo
pozytywne. Plyta zdecydowanie NIE do o/c.

--
Exar
'Hope is the first step on the road to disappointment'