Re: alcohol 120% + ISO + DVD

Autor: Piotrek <jxl_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:48:02 MET

> Ale o co chodzi :) bo nie bardzo rozumiem twoją wypowiedź
> Co do sensu, to ostatnio cały czas wypalam całe obrazy i montuje potem
> je w wirtualnym napędzie

A mozesz napisac cos dokladniej ? Nie ma zadnych problemow z odczytem
(szybkoscia) ? A tak przy okazji sobie przypomnialem, mam 2 czescie pewnej
gry i fajnieby bylo miec je na 1 dvd'ku. Ale niestety obie gry razem zajmuja
rowne 5 GB... Czy pojecie overburningu dotyczy rowniez dvd ? Jest jakas
szansa zmiescic 5 GB obraz na plycie 4.7 GB ? ;>

Pozdrawiam, Piotrek