Re: Zgrywanie VHS na CD

Autor: Jawi <jaworskipiotr_at_usunto.poczta.fm>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:33:44 MET

:)))
ta grupa to od czego jest? może ją zlikwidować i umieścic link do Google:)))
żebyś zaproponował choc jakieś inne rozwiązanie a nie skrytykował i podał
"świetny" link do googla:(
- jak ktoś ma jeszcze inne propozycje modeli dobrych kart telewizyjnych to
niech się nie krępuje, bo mnie temat bardzo interesuje i szukam opini
użytkowników
pozdrawiam serdecznie