tajemnicze zwiechy

Autor: moomin <m00minWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:25:19 MET

Witam

Mój komputer to: Athlon 2800+ na płycie MSI KT3 Ultra2, 512 RAM, Prolink Gf
4200Ti, SB Audigy, WD 120GB, CD-ROM Asus, nagrywarka LG x8 (weteran:)),
zasilacz Chieftec 360W, obudowa-jakiś Tracer, system-XP.

Mój problem: komp działa niestabilnie w grach (fifa,cod) - wychodzi do windowsa
a czasem potrafi się nawet sam zresetować. Długo głowiłem się nad przyczyną
takiego zachowania, wymieniałem podzespoły itp aż w końcu odkryłem, że wszystko
jest OK gdy zdejme ścianę obudowy.

Może ktoś wie co powodwoduje takie problemy?? Dodam tylko, że w obudowie mam
zamontowany wiatrak 50mm, na procku też chodzi dość dobry wiatrak Pentagram,
chłodzony jest również dysk twardy (przy dużym obciążeniu temp wewnątrz wynosi
około 40C a temp procka 50C, a wiec chyba w granicach normy). Jednyne co mi w
tej chwili przychodzi do głowy to to, że zwiechy może powodować chłodzenie
karty graficznej (czasem wiatrak na niej chodzi głośno po włączeniu kompa).

Z góry dzięki za wszystkie odpowiedzi
Moomin