Atak wirusa na win XP :( pomóżcie

Autor: Tomasz H. <priv.tomasz.h_at_interia.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 18:12:15 MET

Witam,

Walczę od wczoraj z dwoma wirusami, które toczą mój system (WIN XP). Jeden
to 'W32.HLLW.Gaobot.gen', a drugi to 'Bloodhound.Packed'. Efektem ich
działania jest zamykanie się systemu. Wychodzi komunikat w którym jest coś o
zdalnym wywoływaniu procedur RPP (nie pamiętam dokładnie jego treści) i
odliczana jest minuta do zamknięcia systemu.

Jeżeli ktoś się zlituje i mógłby mi pomóc podpowiadając jakim antywiremto
odwirusować, to będę zobowiany.

Tomasz H.
priv.tomasz.h@interia.pl