Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gorąco! ;-(

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 17:10:16 MET

On Tue, 9 Nov 2004 17:05:20 +0100, Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> wrote:

> Powalczę jeszcze przez długi weekend z coolerem. Spróbuje założyć
> jeszcze raz i pokrecić obrotami, ale w sumie satysfakcjonują mnie raczej
> poniżej 1800 rpm bo powyżej to w zasadzie można założyć cokolwiek na
> proca a nie coolerek za 110 zł który ma byc "cichy" ;-(

Nie no, IMO 2kRPM jest calkiem ciche. Chociaz jak juz wspominalem na
grupie mam wyciszona troszke ta obudowe (minimalnie) i naprawde nie
slychac - jakos specjalnie oczywiscie - tego wiatraka. I wydaje mi sie, ze
jak zwiekszysz RPMy to powietrze przestanie "stac" kolo radiatora, tylko
je troche lepiej rozdmucha.

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl