Re: Freezone QC80 Cu + P4 3 GHz 0.13 - uff jak gorąco! ;-(

Autor: Bartosz Śmigaj <smigaj_at_post.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 16:01:21 MET

On Tue, 9 Nov 2004 15:43:49 +0100, Mariusz <mkwytnijto@popnet.pl> wrote:

> Założyłem Freezona QC80 Cu aby wyciszyć mój komp z P4 3 GHz 512/800 ale
> nastąpił mały ZONK!!!
> Poprzednio miałem wiatrak BOX ale od prescota z miedzianym rdzeniem i
> maks temp to 55 stopni a na tym QC80 i obrotach 1600 otrzymałem po
> chwili 3d marka 03 62 stopnie!! Czy to normalne? Czy temperatura nie
> jest za wysoka? W dodatku zwiększenie obrotów wentyla nie wpływa zbytnio
> na jej obniżenie - listki są cały czas najwyżej ciepłe, a mimo to proc
> się grzeje - czy te typy tak mają, czy zły montaż (??)? Coś zaczynam
> [...]

Oj wydaje mi sie, ze to wina montazu. Nie wiem jak jest w intelu, ale w
AMD zaklada sie na socketa taki metalowy zaczep i do niego przykreca
radiator. Moze za slabo dokreciles? Oczywiscie pasta itp sa? U mnie ten
sam radiator dziala bardzo dobrze... (wprawdzie troche wypolerowalem spod,
ale to chyba w sumie minimalnie pomoglo)

--
  .: Bartosz Śmigaj
  .: mail :: smigaj@post.pl