Re: Pamięć PC-133 na płycie VA-503+.

Autor: slawel_xl <slawek_xlWYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 15:13:03 MET

Marek powiedział:

> Tak. Jak ma dwa razy tyle RAM co do tej pory, to mniej rzeźbi swapa :)

> Ale ja mam tylko 1x 128MB/133 jednostronny - może to jest problem?

Nie, to nie powinien być problem. U mnie z pewnością też tak kiedyś pracowała. W
ogóle jeśli chodzi o pamięć, to nie jest kapryśna płyta.

Pewnie ustawienia zworek odnośnie kombinacji BUS freq./rodzaj pamięci
sprawdziłeś juz nie raz?
Może analiza BOOTLOG.TXT da jakąś odpowiedź?
Może nowszy bios i nowsze 4in1?
Spróbowałbym wykluczyć, choć to mało prawdopodobne, że problemy powoduje pamięć,
wymieniając ją chwilowo na inną PC-100 lub PC-133.

S.