Re: Jaki naped DVD ?

Autor: D.K. <amidar_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:54:04 MET

Użytkownik "Paweł Cern" <imie@nazwisko.neostrada.pl> napisał w wiadomości
news:cmpmnq$i71$1@atlantis.news.tpi.pl...

> "Paweł Cern" <imie@nazwisko.neostrada.pl> wrote in message

> Osobiście sprawdziłem modele DVR 106 i 107, po załadowaniu najnowszego
> firmware wszystkie pracowały cicho, nie miały żadnych problemem zarówno z
> odczytem jak i zapisem, zarówno CD R/RW jak i DVD +/- R/RW.

ficjalnie Pioneer nie wspiera formatu DVD+R/RW. Sprawdzilem to na kilku
plytach i moj model nie czyta akurat plyt DVD+RW, za to czyta DVD+R i dla
odmiany nie czyta czesci plyt DVD-R roznych glownie niemarkowych producentow
(co ciekawe dotyczy to takze czesci plyt Verbatima ;). Jezeli na dokladke
dam mu plyte -R nagrana z predkoscia x8 to dopiero zaczyna sie bol z
odczytem takiej plyty. Dlatego tez zamierzam zmienic naped.

Ps. Dzieki za rade ;) Moze faktycznie zainwestuje w kolejnego Pioneer-a (jak
okaze sie ze nie ma nic ciekawszego).