Re: nowe plyty glowne

Autor: trzmiel <trzmiel_at_NOSPAMinteria.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:30:39 MET

In news:cmqd0b$cc6$1@dami.news.tkdami.net,
Dziki typed:
> Witam
> Mam pytanko czy przy zakupie "dzisiejszej" plyty glownej w sklepie
> pod AMD da sie jeszcze wlozyc durona 700 MHz czy juz nie ma takiej
> mozliwosci i trzeba myslec o nowym procku jak to dzisiaj jest z tymi
> plytami i jaka polecacie do 300 zl pod AMD [obecnie mam durona]

wg tej przykladowej listy supportu procy dla MSI KT880 plyta nie obsluguje
takich starych procy:
http://www.msi.com.tw/program/products/mainboard/mbd/pro_mbd_cpu_support_detail.php?UID=600&kind=1
moze to byc prawda lub przypadkowe pominiecie starszych modeli.
jak nie sprawdzisz to nie bedziesz wiedzial :-(
Jesli chodzi o plyty do 300PLN to poczytaj np:
http://www.benchmark.pl/artykuly/recenzje/plyty_pod_Semprona/strona-1.html

pzdr.
trzmiel