dysk twardy 160GB - jaki wybrac?

Autor: Yoop <yoop-n.o.s.p.a.m-_at_wp.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 14:09:31 MET

Witam

Chcialbym kupic dysk o wielkosci 160GB
mam plyte ASUS A7V333 i w zwaizku z tymn mam nastepujace pytania:
1. czy ta plyta obsluguje dyski tej wielkosci?
2. czy warto mi kupowac dysk SATA (czy duzo zyskam na wydajnosci?)
3. w przypadku dysku SATA musialbym, albo kupic kontroler (bo ta plyta
nie obsluguje SATA) albo kupic nowa plyte - co lepiej?
4. Jaki wobec powyzszego kupic dysk (wzgledem kryteriow: niezawodnosc,
szybkosc, cicha praca, cena - w tej kolejnosci)

Doradzcie prosze, jakie waszym zdaniem rozwiazanie bedzie najlepsze

pozdrawiam Yoop