Re: USB peny różnych firm - prędkość

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 12:15:15 MET

"Saiko Kila" <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> wrote in message
news:1h4zhrbsblrwd.dlg@saikokila.pl...

> Czy ktoś ma doświadczenia, negatywne lub pozytywne z penami
> popularnych
> firm (Kingston, Kingmax, SanDisk i inne)? Oprócz szybkości działania
> ciekawi mnie też wytrzymałość fizyczna, zastosowanie zabezpieczeń i
> szyfrowanie hardwareowe, ewentualnie dodatkowe oprogramowanie.

Ja mam Tiny Disk 64MB dawali z MKSVIREM i jest bardzo wytrzymaly
fizycznie, spadl mi z pierwszego pietra na chodnik i wiele razy na
podloge, wyprany w automacie, ma popekana tylko "skowke" tzn cos takiego
jak naklada sie na dlugopis lub mazak, zeby nie wysychal - ale to
dlatego, z zbyt mocno wciskalem ja na pena. Pen ma powycierana obudowe,
i zgubil jakis czas temu plastik przykrywajacy diode LED (przezroczysty
w kolorze "skowki") i do tej pory dziala bezproblemowo. Odnosnie prania,
to specjalnie nie suszylem - wysech razem ze spodniami :-D A ma jeszcze
zabezpieczenie przed zapisem. USB 1.1 i zadnego szyfrowania, przynajmiej
ja nic nie wiem na ten temat i tego nie potrzebuje.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl