ECS K7S5A - czy warto to brac??

Autor: matti <mfelusWYTNIJTO_at_tlen.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 11:38:44 MET

Czesc

Poniewaz siadla mi plyta Abit KT7A (BIOS pokazuje mi nieprawidlowe napiecia z
zasilacza, Winda'98 mi chodzi ale przy nowych grach komputer resetuje sie -
sprawdzalem caly hardware oprocz plyty glownej na innej plycie glownej,
wszystko chodzi OK nawet gry)

Zatem pytanie jest takie - oplaca sie kupowac uzywana plyte ECS K7S5A z
gwarancja 12 miesiecy (duzy sklep komputerowy) czy lepiej naprawiac stara plyte
Abit KT7A??

Chce nabyc ta plyte ze wzgledu na obsluge pamieci typu DIMM i DDR (mam pamieci
typu DIMM i wszystko przekladam ze starej plyty bez problemu do tej plyty), ale
slyszalem ze jest oparta na chipsecie SIS'a - a to jest syf

Z gory dziekuje za wszelkie sugestie i rady

PS. Moja konfiguracja: Abit KT7A, AthlonXP 1700+, 768MB RAM, 40 GB HDD