Re: Jaki zasilacz wybrać?

Autor: stefe <fgrsr_at_cbpmgn.sz>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 08:45:50 MET

Dnia 2004-11-09 00:36, Łukasz Ledóchowski napisał(a):
> Gdyby producent pojazdów produkował autobusy w kórych zabiło sie
> mnóstwo osób przez wady konstrukcyjne to kupiłbys samochód tej firmy?
uwazasz, ze sa firmy produkujace samochody, w ktorych zabilo sie malo
osob???

> Może i ten zasilacz jest dobry i wyszedł producentowi, ale widać, że
> producent notuje często wpadki.
narazie widze tylka ta co podales.
praktycznie kazdy producent sprzetu mial jakas wpadke, mniejsza czy
wieksza... a w ogole rozbawilo mnie twoje wczesniejsze stwierdzenie
(zabrzmialo jak wyrocznia) "...Delta do której zaufania nie mam".

EOT

--
Pozdrawiam *stefe*
*GG* 1343214 *ICQ* 153770834