Problem ze skanerem Plustek U24

Autor: Witeq <witeq_at_poczta.fm>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 05:52:03 MET

Witam!
Posiadam skaner Plustek - OpticPro U24 i ostatnio zauwazylem ze na
skanowanych obrazach, przez cala dlugosc (w pionie) pojawia sie cienki
bialy
pasek (okolo 9 pikseli przy 300dpi). Po znacznych powiekszeniu obrazu
widac
ze pasek sklada sie kilku skladowych linii w roznych kolorach.

Dzisiaj skaner rozebralem, w miare mozliwosci przeczyscilem 'lusterka'
(nie wiem czy dotarlem do wszystkich) lecz nie dalo to zbyt wiele i
pasek nadal jest.

Wydaje mi sie ze nie jest to wina lampy, gdyz wykonalem na tym
skanerze
nie wiecej niz 200-300 skanow.

Jesli ktos wie wie w czym tkwi problem to prosze o jakies uwagi!

P.S. Tutaj znajduja sie fragmenty zeskanowanych obrazkow z opisywanym
przeze mnie paskiem.
http://witeq.za.pl/pasek.jpg
http://witeq.za.pl/pasek1.jpg

Pozdrawiam!