Komputer do grafiki

Autor: ikuba <ikuba_at__wytnij_o2.pl>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 01:05:35 MET

Witam Wszystkich,

mam nastepujaca prosbe .. czy moglibyscie podpowiedziec mi jaka powinna
byc konfiguracja komputera do grafiki (nie 3D). Rok temu skladalem
samemu komputer i mialem z tym samym problem, bo niestety nie jestem
na biezaco z nowinkami, dlatego chcialem Was poprosic o help. W skrocie
scharakteryzuje do czego ma sluzyc i jaki jest limit kosztow..

Programy : Photoshop CS, Corel Draw to najbardziej z wymagajacych jakie
sie na nim pojawia ..
Budzet : 5.500 netto max. (razem z systemem i monitorem)

ps. moze znacie strone na ktorej sa takie zestawy, sprawdzalem na kilku
lecz sa ta glownie komputery do zabawy.
ps2. komputer bedzie kupowany przez firme wiec interesuja mnie ceny
netto jesli takie posiadacie.

Bede wdzieczny za wszelka pomoc :)
Z gory dziekuje Wszystkim ktorzy znajda moment aby mi pomoc!

pozdrawiam
Kuba