Re: Samsung mi pada :(((

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Tue 09 Nov 2004 - 00:19:29 MET

Użytkownik "Romeq" <romeqWYTNIJTO@poczta.fm> napisał w wiadomości
news:cmoqt5$q4$1@atlantis.news.tpi.pl
> Użytkownik "Hannibal" <WYWALANTYSPAMLukasz33@xl.wp.pl> napisał w
> wiadomości news:cmoov1$4gg$1@news.onet.pl...
[...]
> Wiem o tym. Po prostu, jest duzo firm. Osobiscie bardzo zaluje, ze
> nie widze na rynku dyskow firmy Fujitsu, ktora chyba najdluzej u mnie
> gosci i jestem bardzo zadowolony... Nawet nie wiem jak one teraz
> stoja, jakosciowo itp...

W ogóle nie stoją, leżą raczej. AFAIR po ostatniej wpadce z wadliwymi,
masowo padającymi napędami 10-30 GB mieli tyle zwrotów, że wycofali się
z tego biznesu (z rynku desktopowego). Przypominam, że chwaliłeś się,
że takowe dyski posiadasz. _Jeszcze_ posiadasz... ;-).

P.S. Fajny link znalazłem: http://www.driveservice.com/bestwrst.htm.
Poczytaj sobie i... rób częściej backupy.

/odpowiadając zmień px na pl/