Re: Komputer do biura

Autor: trzmiel <trzmielNOSPAM_at_interia.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 23:15:44 MET

In news:rmqvo09trbpt64q65kdqv7vproblqmsm11@4ax.com,
Krzysiek <krzyss@spam.pl> typed:
> witam,
> skladam koledze komputer do biura, ktory bedzie sluzyl do
> satndardowych czynnosci (office, internet, corel draw itp. programy
> biurowe). zalezy mi na tym aby komputer byl wydajny w powyzszych
> aplikacjach oraz przedewszystkim stabilny.
> razem z kolega stwierdzilismy ze ma on wygladac nastepujaco:
>
> - Gigabyte plyta glowna 7VT600RZ, KT600, DDR400, LAN, ATX
> - AMD Sempron 2400 bulk
> - pamiec RAM: 256 DDR PC400
> - dysk twardy Seagate 40GB 7200 2MB cache
> [...]

Sempron 2200+ pewnie spoko wystarczy do biurowej pracy. zadbaj lepiej o
dobry i cichy zasilacz (fajnie jak w biurze nie wyja komputery). pamiec
dobrze jakby byla jakas firmowa (kingston, kingmax) - nie powinno byc wtedy
niespodzianek ze stabilnoscia. za kilkadziesiat zeta wiecej mozna miec
nagrywarke, moze sie przyda :-)
Cichy cooler na proca tez nie zaszkodzi ;-)

> co wy na to? czy powyzszy zestaw jest optymalny i spokojnie poradzi
> sobie z praca w biurze? ew. co mozna dodac/usunac/wymienic.
> Za wszelkie sugestie z gory dzieki.

spoko sobie poradzi z windowsem XP i najnowszym officem + internet.

> jaki sie oplaca kupic teraz monitor 17'? (CTR z tanszych)
> jaki tani i dobry LCD mozecie mi ew. zaproponowac? czy oplaca sie
> kupowac te za ~1000zl? (15")

do biura wybralbym jakis LCD 15 zamiast 17 CRT. z 15 calowych wszystkie sa
bardzo podobne i raczej nie ma znaczenia jaka firme wybierzesz.

pzdr.
trzmiel