Re: Rozdzielczość - monitor

Autor: Krzysztof Suszka <"Krzysztof>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 22:37:30 MET

> Nie moge przejsc z rozdzielczosci 1024-768 na 800-600:( Skacze mi obraz, i
> wraca do starych ustawien...

A nie ustawiłeś sobie przypadkiem w sterownikach karty żeby wymuszał
częstotliwość przy danej rozdzielczości?
Jeśli nie to możesz jeszcze spróbować otworzyć kartę Ustawienia, przesunąć
suwak na 800x600 (nie dawać zastosuj) wcisnąć Zaawansowane, zakładka
Monitor, zmienić częstotliwość na niższą (60hz) i dopiero wtedy dać
Zastosuj, u mnie pomaga w takich sytuacjach.

Pozdrawiam
Krzysiek