Creative 5.1 P5800 problem...

Autor: Jack <aaaa_at_bb.cc>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 22:32:21 MET

Witam

Wiem, że wątek był poruszany na forum jednak chyba nikt nie miał takiego
porblemu. Mam karte dźwiękową SB 5.1 model 0220. Zainstalowane mam do niej
sterowniki od Audigy 2. W teście głośników działają wszystkie. Jednak jak
słucham muzyki mp3 nie działa mi środkowy głośnik. Słychać tylko szum z
niego. W mixerze od karty mam ustawione 5.1 W panelu sterowania w
ustawieniach dźwięklu tez mam ustawiony zestaw głośników 5.1. W winampie
plugin DirectSound też wykrywa głośniki 5.1. Może ktoś z grupowiczów ma
jakiś pomysł co może być przyczyną ? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki.

pozdrawiam Jack