Re: zasilacz do 100zl

Autor: seba_god <seba_god_at_o2.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 20:17:29 MET

> (albo konkretniej)
> Warto kupic ten:
> http://allegro.pl/show_item.php?item=34400633 ?

feel do rewelacji nie należy. sprzedawca nei napisał nic o gwarancji (no
albo nie doczytałem) a powinna być na niego 3 lata. Lepiej już qp Modecoma
ale 300GFT mimo 300W na tabliczce znamionowej wydala 360W bez problemu
(testowali kiedyś na tomshardware). Są to defacto zasilacze fortrona bardzo
dobre i jak się nie nagrzeją to bardzo ciche. Też mają 3 lata gwarancji
(tylko nie wiedzieć czemu większość sprzdawców wali w ch..ja i obcina do
roku) i jak dobrze poszukasz to znajdziesz w okolicach 100zł. Ja dziś
znalazłem za 96zł ;)

Pozdrawiam. Seba