Re: Pomoc potrzebna ale na grupie o win98 nic. wiec wiem ze ntg

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwa_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 19:21:54 MET

On Mon, 08 Nov 2004 17:29:32 GMT, Quick <jacekst@polbox.com> wrote:
> Z onetu to nie przyszło :) , a tak swoją drogą niech sprawdzi jakie procesy
> są odpalone te podejżane zabić i wtedy coś robić.

Nie no z onetu moglo przyjsc, w koncu republika.onet.pl to tez onet, tylko
ze zamiast artykulu to raczej byla porno site na republice ;) bo raczej
nie z głównych stron onet.pl zaden porno site nie wyskoczy :>
Sie usmialem niezle, jakbym czytal niektóre opisy uszkodzonych sprzetów na
allegro, tam też takie bajki wymyslają, ze kolega dal mi ale nie mam jak
sprawdzic, bo wlasnie sprzedlem komputer itp. Nie napisze, że dupy w necie
ogladal tylko takie bajki opowiada, za kogo on ludzi bierze,
za przeproszeniem, za idiotów?

Do autora wątku sciagnąć:Hijack this, Adaware, Spybot search & destroy, antyvira
wypiac kabel sieciowy, modem, czy co tam jest i na offline przeleciec tymi
programami.

Pozdrawiam,

--
Jaroslaw Puchala 	yarwa@yarwax.no-ip.orgx