Re: Samsung mi pada :(((

Autor: Romeq <romeqWYTNIJTO_at_poczta.fm>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 19:14:32 MET

Użytkownik "KILu" <kilu@psxextreme.pl> napisał w wiadomości
news:cml4na$f9f$1@inews.gazeta.pl...

> Powtarzasz się. Masz dowód na sypanie się tych HD? Mam z nowymi Samsungami
> (od 40GB wzwyż) bardzo dobre doświadczenia - cichutkie, szybkie, W OGÓLE
> się nie grzejące. Z innymi produktami firmy - przeciwnie, ale to przecież
> jej nie dyskwalifikuje. Produkcją HD zajmują się inne fabryki, niż reszty
> sprzętu sprzedawanego pod tą marką.

Jak juz pisalem, mialem troszke sprtzetu tej firmy, znajomi rowniez.
Denerwuje, gdy po tygodniu tzreba isc do serwisu bo Ci pada naped czy dysk.
Niestety, zrazilem sie i nie bede kupowal Samsunga, nawet jesli teraz
twierdzicie, ze jest taki fajny (twierdze inaczej, co znajomi potwierdzaja i
ich klopoty sa dowodem). Na szczescie sa inne firmy produkujace HDD i
pozostaly sprzet.

Powtorzylem sie, bo podobny post byl niedawno i nie mialem akurat sily pisac
czegos nowego, wiec...

Pozdrawiam,

Robert