Problem z karta dzwiekowa

Autor: Adam.B <ad_b_koman.tojuznie_at_op.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 18:49:16 MET

Witam,
Na wstępie przyznam sie, ze nie wiem czy moj problem jest sprzetowy czy programowy, wiec w razie co prosze o lagodne potraktowanie.
Mam plyte MSI k7n2 Delta na nForce2
Wylaczylem w biosie karte dzwiekowa i dolozylem swoja SB PCI 128. Wlozylem ja do najnizszego zlacza PCI.
Zainstalowalem Win XP i w menedzerze urzadzen widze, ze Port gier dla Creative nie mogl znalezc dla siebie zasobow, chcialby
korzystac z we/wy o adresach 0200-0207, a one ponoc sa zajete. Sprawdzilem sobie i nie widze, zeby jakiekolwiek inne urzadzenie
uzywalo tego zakresu I/O. Wiec o co chodzi?
Dodam jeszcze, ze sama karta dzwiekowa dziala, ale denerwuje mnie to
Z gory dziekuje za pomoc

--
Pozdrawiam
Adam