Pomoc potrzebna ale na grupie o win98 nic. wiec wiem ze ntg

Autor: Denver <dimka(cut)_at_wp.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 18:15:08 MET

Witam

Kolezanka tak mi przedstawila problem (Windows 98):

"moja siostra czytala artykul na onecie zaczely wyskakiwac pornosy. teraz
tworzy sie na pulpicie ikona z jakas baba i przy kazdym wlaczaniu kompa
otwoera sie jakas strona porno. nie mozna tez otworzyc zadnoych stron
internetowych ani outlooka. nie moge wejsc w Moj komputer bo wyskakuje mi
strona internetowa zamiast zawartosci jaka byla przedtem.
a! jeszcze wyskakuja mi bledy Mikrosoft Internet Explorer i Msimn..."

probowalem jej wyslac Adaware ale nie moze w zaden sposob odebrac maila...

Z gory thx za pomoc!