Re: Ceny

Autor: Jolly Roger <nie_posiadam_at_maila.w.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 17:33:20 MET

Niejaki Tomek[TK] w przypływie geniuszu wysmażył(a) co następuje:
> Czytajac czasem grupe spotkalem na informacje obnizek cen czesci
> komputerowych w styczniu. Mam w zwiazku z tym dwa pytania:
> 1) Czy zwykle obnizek cen mozna sie spodziewac zaraz w pierwszym togodniu
> stycznia czy moze sklepy zwklekaja, i opuszczaja ceny dopiero pod sam koniec
> tego miesiaca?
Zazwyczaj obniżek można się spodziewać w połowie stycznia.

> 2) Jak jest w przypadku grudnia? Czy podzespoly drozeja przed swietami?
Generalnie podzespoły drożeją przed świętami bo jest duży popyt i
konsumenci i tak muszą kupić sprzęt na prezenty. A sprzęt w styczniu
tanieje dlatego, że w grudniu była podwyżka i trzeba wrócić do
"normalnych" cen. Czyli de facto nie ma żadnych obniżek cen w styczniu
(no może minimalne wywołane dużym spadkiem popytu), tylko ceny wracają
do poziomu tych z początku grudnia.

Jeżeli chcesz kupić sprzęt, to dobrym okresem są luty i marzec oraz
wakacje.

Tak to generalnie wygląda, chociaż kilka firm przygotuje obniżki na
święta celem zwiększenia liczby klientów.

> Z gory dzieki za odp.
Nie ma za co.

--
Marynarskie pozdrowienia od boskiego Jolly Rogera :)