Zamarzanie systemu

Autor: mi$iek <misiekpm_at_serwer.op.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 17:31:09 MET

Witam

Mam powazny problem z nowym sprzetem. Wyprobowalem juz wszystiego i nic nie
pomaga stad moj list na grupe.

Opis sprzetu :

Plyta MSI 865PE Neo2-V (najnowszy bios)
Procek Celeron D 325 BOX
Pamieci 2 x Kingmax 256MB PC400 pracujace w dualu
Grafika Geforce MX 420

System win98SE

Zainstalowalem 98se + wszystkie latki krytyczne + najnowsze stery zarowno do
plyty jak i do dodatkowych urzadzen.
Ustawienia w biosie na normal, zero podkrecania. Ram probowalem na 333 oraz
266.

Objawy - zamarzanie systemu w zupelnie roznych momentach pracy. Czasem
dzieje sie to zaraz po uruchomieniu systemu czasem po dosc dlugiej pracy
(kilka godzin). Probowalem popodwyzszac napiecia zarowno dla procka jak i
dla pamieci ale nie przynioslo to zupelnie efektu :(

Nie wiem co jeszcze moge zrobic/sprawdzic :( Gdzie moze tkwic blad ?
Ktos sie zetknal z podobna sytuacja ?
Moze win98se to juz nieodpowiedni system do takiego sprzetu ???

Drugi problem z tym samym sprzetem to udostepnianie polaczenia.
Chodzi o udostepnienie NEO na Sagemie 800. Nigdy nie mialem z tym problemow
a tu nagle przykra niespodzianka :(
Jak tylko wlaczam udostepnienie to znika PPP Adapter i kupa, znika internet
nawet pod tym systemem pomimo wlaczonego polaczenia :(

Wyjatkowy pech z tym kompem. Kompletnie nie wiem jzu co zrobic :(
Musi zostac win98se bo to firmowy komp i taki jest do niego system, wiec
msuze to rozwiazac wlasnie na 98SE.

Z gory dzieki za wszelka pomoc !!

Pozdrawiam
Misiek