Re: mysz Logitech

Autor: Kapsel <kapsulski_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 08 Nov 2004 - 16:58:16 MET

Mon, 8 Nov 2004 14:51:42 +0100, na pl.comp.pecet, Ver4 napisał(a):

> Od czasu do czasu moja myszka (logitech radiowa,optyczna) lekko wariuje tzn.
> ciężko w cokolwiek trafić kursorem, kursor znika i po chwili pojawia się
> pojawia w dolnym lewym rogu ekranu itp.
> Może ktoś wie co może być przyczyną takiego zachowania myszy?

W sumie prawdopodobienstwo niewielkie, ale sprawdz czy Twoja podkladka
nadaje sie do optycznej myszy. Powinna byc w jednolitym kolorze, najlepiej
nie czarna.
Dla testu mozesz wziac biala kartke papieru i troche na niej pojezdzic.
Niektorym myszom pomaga :). Potem juz tylko trzeba zaopatrzyc sie w
porzadna podkladke.

--
Kapsel
  kapsulski(malpka)poczta.onet.pl